For nogle år siden byggede jeg et bette nabolag som jeg kaldte Seagull Bay – det er en slags forblæst ø et eller andet sted – som er delt i 2 halvdele og forbundet med broer. Man kan sejle og jeg har faktisk anlagt dyk områder 3 steder. Hele ideen bag nabolaget er og var at der skulle bo mystiske simmere – herunder hekse, feer mv.

Dette blev dog aldrig til noget – før nu – hvor jeg lige nu er i gang med en større opbygning af nabolaget. Her gør jeg brug af alle de eventyrlige og magiske indslag der er kommet gennem tiden til Sims 3. Det er elementer fra Dragon Valley, Midnight Hollow og Moonlight Falls – samt en del store ting som jeg har købt mig til gennem tiden.

Jeg forsøger at indfange disse ting og som skal gøre nabolaget anderledes end de normale nabolag. Alle i nabolaget kan kun komme frem via hekse kosten som kom med overnaturlig pakken – udover det er det tilladt at bruge cykler. Jeg kan naturligvis ikke fjerne isbilen og npc’er men det får være og det vil ikke kunne ses spilmæssigt andet end for mig.

Sidste år spillede jeg jo historien om Theresa Grim – en heks med stræber visioner og som jeg sendte ud på en masse oplevelser – denne historie var en slags Halloween beretning – og planen er nu en ny Halloween historie som skal udspille sig i dette nabolag.

 

Foreløbig vokser nabolaget – og jeg får bygget nyt til hver dag – nogle af husene har jeg omforandret så det passer ind i helheden og andre er ny tilkomne.

Jeg har delt nabolaget op således at der er en slags bymidte og visse steder lidt spredt beboelse – den anden halvdel er ren beboelse.

 

Vi starter med Heksens slot som er placeret højt så den ligger med udkig til selve byen. Heksens hus er er gjort til “galleri” og herfra breder det sig nedad med rådhus, borgercenter mv.

Heksens slot
tårnene
rådhus, borgercenter mv.
kig fra bakken
beboelses området
ind mod byen
Tusneldas hus

 

mere følger.

Loading