Men det skønne er, at jeg kan mærke den gamle kærlighed for spillet røre på sig. Der er SÅ meget jeg har glemt, at det er en fornøjelse at finde ud af det efterhånden.
Jeg ved ikke hvor længe jeg fx ledte efter terrænpaint..jeg var sikker på at det måtte være i spillet...og var der ikke noget med at man også kunne hæve og sænke terrænet og lave søer? Jeg ved sg ikke hvorfor jeg var så lang tid om at finde det i kataloget, men pludselig blev jeg opmærksom på spadeikonet..og hurra...alle mine fantastiske terrænpaint kom frem <Hurra!!! Altså...hvor tosset kan man være
Det er faktisk også en lettelse at spillet på en måde er mere enkelt (byggedelen) og så kan man spille i ro og mag. I sims 4 brugte jeg pauseknappen i et væk, men det er ikke så nødvendigt her. Og simmerne gør ikke alt muligt man ikke har bedt dem om. Man kan sige de er mere velopdragne end i sims 4
Jeg har altså også støvsuget nettet for gode flotte ting til spillet og katalogerne..så det er en ren fryd at hitte på at bygge! Parsimonious har nok været der jeg har hentet de fleste ting...hende Kate er bare dygtig!
Det sidste jeg fik bygget er en forretning med parfume og eleksire som er meget handige, hvis man lige vil lave en af de mange slags simmere man kan eller fjerne det igen..gøre dem i godt humør og den slags! Så må jeg finde ud af hen ad vejen om og hvordan sådan butikker virker og om den overhoved kan virke uden at have en fast ejer....hmmm!
Her er så butikken: Og det nabolag jeg p.t arbejder i: