Ja det hele går fløjten - jeg spiller heller ikke ret meget Sims og sådan kan man jo sige vi ændrer os i forskellige retninger. Jeg gider ikke længere ligge noget herind mere på forummet - det hele foregår på hovedsiden - når jeg en sjælden gang ytrer mig om noget. Men det er ret sjovt for siderne her får ret mange hits af dem som læser med udefra.
Ind i mellem får jeg dog lysten til at spille lidt alt efter hvad jeg har lyst til - og så går der dage igen uden der sker noget.
Vi er jo kun os to herinde - men foreløbig forbliver forummet åben.
Bob Ross - vejen til berømmelse del 2
Re: Bob Ross - vejen til berømmelse del 2
Det er da rart du holder forum åbent, så vi stadig lige kan høre til hinanden! 
Meget er sket hos Bob Ross – som jeg stadig spiller. Effekterne af de forskellige opdateringer som i sær har ramt simmernes følelses mønster – har gjort at jeg har måttet bevæge historien i en anden retning.
Bob er derfor flyttet til Oasis Springs – og her har jeg bygget et hus til ham.
Historien forsætter snart – men først et par billeder af hans nye hus.
Bob er derfor flyttet til Oasis Springs – og her har jeg bygget et hus til ham.
Historien forsætter snart – men først et par billeder af hans nye hus.
Guud spiller du stadig Bob Ross...Sims4ever!!!
Fint hus forøvrigt, men er der noget med farverne i spillet??? Har de ændret sig eller er de bare med så meget "Bright" på ??:-k
Jep Bob lever i bedste velgående
Jeg tænkte også over at der var meget lyst/klare farver. Jeg har ikke spillet så meget i Oasis Springs - men her skinner solen jo det meste af tiden. Jeg er startet med forår - måske det er årsagen
Sendte Bob til Windenburg - og her så det ud til at være som altid - det blev så regnvejr og jeg sendte ham hjem igen til det her klare/lyse nabolag - noget af en kontrast.
Jeg tænkte også over at der var meget lyst/klare farver. Jeg har ikke spillet så meget i Oasis Springs - men her skinner solen jo det meste af tiden. Jeg er startet med forår - måske det er årsagen
Sendte Bob til Windenburg - og her så det ud til at være som altid - det blev så regnvejr og jeg sendte ham hjem igen til det her klare/lyse nabolag - noget af en kontrast.
Historien forsætter
Hvis ikke man vil læse den lange historie skal man scrolle ned til DEL 2
http://www.sims4ever.dk/bob-ross-vejen- ... lse-del-2/
Hvis ikke man vil læse den lange historie skal man scrolle ned til DEL 2
http://www.sims4ever.dk/bob-ross-vejen- ... lse-del-2/
ja det blir lidt sjovt at se hvad den drone kan. I ukraine blir de jo brugt som krigsmateriel...men det har du forhåbenlig ikke på tapetet Sims4ever!!! 
Nej nej - jeg er slet ikke på krigsstien