Mit sims 2 spil
Re: Mit sims 2 spil
Jamen de må du så finde ud af Sims4ever!! 
Hold fast hvor er det irriterende med den stol i Allans hjem. Den står bare midt i rummet nu og kan ikke fjernes, slettes eller noget somhelst. jeg har nu nedsat et mod som måske kan afhjælpe problemet, men hvis det ikke lykkedes, og jeg på et tidspunkt vil spille med ham, så blir han nok nødt til at flytte...pisse irriterende. Sims 2 har åbenbart også sine bugs og glitses men jeg havde glemt dem!
Man må håbe at det ikke blir værre!! 
Du har vel prøvet move objects koden?
Men jo Sims 2 har også fejl - det har de jo allesammen - tror egentlig ikke at sims 4 er så slem - for der var også mange fejl i sims 3 mens spillet endnu kørte og der kom nye ting til. Det er sådan noget vi glemmer.
Men jo Sims 2 har også fejl - det har de jo allesammen - tror egentlig ikke at sims 4 er så slem - for der var også mange fejl i sims 3 mens spillet endnu kørte og der kom nye ting til. Det er sådan noget vi glemmer.
Ja fejl må vi desværre leve med i al fald i simsspillene. Men så kan man jo spille noget andet ind i mellem og få et pusterum fra fejl!!
Det med at simmerne kan blive vrede på hinanden i sims 2, ja decideret rasende kunne godt være irriterende, men jeg synes nu også det er forfriskende efter sims 4 hvor de højst kunne svinge sig op til at blive pigesure, hvis det gik højt.
Men jeg undre mig nu over hvad der trikker dem. Tag nu Christian og Klara..der er intet blandt deres likes og ikke likes, som kunne give et prej. Jeg har gennem tjekket det hele, men intet der kunne forklare hvorfor de hader hinanden.
Det eneste jeg ikke kan være sikker på er deres stjernetegn.
Jeg kan huske i sims 1 at det havde en stor betydning hvilket stjernetegn de var, i forhold til om der var potentiale til et forhold. Ja jeg havde endda en liste, så jeg ikke kom alt for galt afsted, når jeg lavede par. Og så synes jeg jeg husker et eller andet om at det med stjernetegnene fortsatte i sims 2..men 100% sikker er jeg altså ikke!!
Det med at simmerne kan blive vrede på hinanden i sims 2, ja decideret rasende kunne godt være irriterende, men jeg synes nu også det er forfriskende efter sims 4 hvor de højst kunne svinge sig op til at blive pigesure, hvis det gik højt.
Men jeg undre mig nu over hvad der trikker dem. Tag nu Christian og Klara..der er intet blandt deres likes og ikke likes, som kunne give et prej. Jeg har gennem tjekket det hele, men intet der kunne forklare hvorfor de hader hinanden.
Det eneste jeg ikke kan være sikker på er deres stjernetegn.
Jeg kan huske i sims 1 at det havde en stor betydning hvilket stjernetegn de var, i forhold til om der var potentiale til et forhold. Ja jeg havde endda en liste, så jeg ikke kom alt for galt afsted, når jeg lavede par. Og så synes jeg jeg husker et eller andet om at det med stjernetegnene fortsatte i sims 2..men 100% sikker er jeg altså ikke!!
Jeg syntes nu nok de rigtig lammetæver hinanden i sims 4 - det kom med den der grøn energi pakke - men man kan slå det fra hvis det bliver for meget. Der er ovenikøbet en dag hvor det er særligt vigtig at de tæver hinanden
Stjernetegn betyder en del i sims 2 det kan man lave i CAS med hvilke stjernetegn de skal have. Men hvem der tiltrækker eller frastøder hinanden ved jeg ikke.
Sims 2 simmerne er jo også mere primitive i forhold til nr 3 og 4 i rækken og skal hjælpes noget mere.
Stjernetegn betyder en del i sims 2 det kan man lave i CAS med hvilke stjernetegn de skal have. Men hvem der tiltrækker eller frastøder hinanden ved jeg ikke.
Sims 2 simmerne er jo også mere primitive i forhold til nr 3 og 4 i rækken og skal hjælpes noget mere.
Nu har jeg igen været i mit sims 2 for at vurdere situationen og det er ikke godt. Jeg stillede grafikken i mit videokort og umiddelbart virkede det ok.
Men da jeg skulle bygge og det regnede fx så kom den lyserøde farve frem allevegne...blinkene og ikke til at holde ud at se på.
Jeg er bange for at alle de opdateringer jeg gjorde med brugerlavede ting som så virkelig godt ud tidligere nu kun er til skade...bl.a. CC himlen.
Men desværre også det overlag jeg gav mine simmere så de så mere nutidige ud.
Så jeg overvejer at gå den tunge vej og fjerne det meste, for det er trods alt sjovere at ha et spil man kan spille end et hvor altid blinker lyserødt..
Men da jeg skulle bygge og det regnede fx så kom den lyserøde farve frem allevegne...blinkene og ikke til at holde ud at se på.
Jeg er bange for at alle de opdateringer jeg gjorde med brugerlavede ting som så virkelig godt ud tidligere nu kun er til skade...bl.a. CC himlen.
Men desværre også det overlag jeg gav mine simmere så de så mere nutidige ud.
Så jeg overvejer at gå den tunge vej og fjerne det meste, for det er trods alt sjovere at ha et spil man kan spille end et hvor altid blinker lyserødt..
Hmm ja det der lyserøde noget er da træls at se på. Men det er jo et større arbejde at rense ud i 
Heldigvis var det nemt. Jeg havde det hele i en mappe så væk med den. Indtil videre går det fint...og en af de gode ting ved sims 2 er at det er det eneste spil, hvor jeg stadig kan fjerne de der blur pixels! 
Jeg behøvede så ikke fjerne "mine nye simmere" heldigvis!
Jeg behøvede så ikke fjerne "mine nye simmere" heldigvis!
Godt det gik nemt - så må vi håbe, du kan få spillet 
Så fik jeg lavet den der off. grønne grund og den endte med at hedde Den Glemte Ninja.
Jeg synes selv den blev god, men hold nu kæft for et arbejde... Toiletterne gravede jeg ned og de er uhumske...det skal de altså være....og jeg tror jeg har sat mindst 20 lamper...

Jeg synes selv den blev god, men hold nu kæft for et arbejde... Toiletterne gravede jeg ned og de er uhumske...det skal de altså være....og jeg tror jeg har sat mindst 20 lamper...