Ham Albert er da en værre dansemaskine og nu kan kan komme på dansestudie kunne jeg læse. Men jo den træner kunne få gang i dem
Mit sims 2 spil
Re: Mit sims 2 spil
Ja det med tiden i sims 4 er lidt øv - men man kan jo pause tiden så den står "stille" og de ikke ældes (benytter jeg mig ofte af) Med den seneste opdatering er det nu blevet sådan at der sker nye ting i nabolaget - det er lavet sådan at dem man ikke spiller flytter sammen med andre eller får børn, hund eller kat - det sker pr. automatik. Har en hulens besvær med en af Bob Ross bekendte som ringer til ham hele tiden for at spørge om han syntes hun skal have flere børn med sin mand. Sidst jeg besøgte dem havde de fået tvillinger - og nu igen en på vej - udover det har de 2 andre børn også
Det er sgu lidt træls. Det sker ikke i den familie du spiller - men hvis jeg forlod Bob - ville der sikkert været sket en hulens masse når jeg vender tilbage.
Ham Albert er da en værre dansemaskine og nu kan kan komme på dansestudie kunne jeg læse. Men jo den træner kunne få gang i dem
Det lyder til at den Bob Ross historie gir dig kam til håret!!
Jeg er nu kommet så langt at det 4 venner er nået til sidste semester/ Bachelor delen, på nær Stella som hende alien hedder, hun er desværre ½ skoleår bagefter! Med alle de penge de tjener får de lidt nyanskaffelser hen af vejen. Jeg havde glemt at boblemaskinen kunne føre til det her:
Og så har Jimmy vist taget mod til sig. Han har længe været vild med hende, men de er også begge glade for syntezeiseren
Klaveret bragte lykke, men kreativitet er vist også den færdighed de alle har mest af efterhånden..
På et tidspunkt ville en af pigerne gerne lave en hamburger og da hun var sulten, var det jo oplagt. Men fluks kom ham der passer køkkenet og ville ikke give pladsen ved komfuret fra sig. Hmmm så var gode råd dyre. Jeg satte hende til at arbejde i kantinen og så skred han...men her kunne hun ikke lave hamburgeren...så nu han var væk så skiftede hun tilbage, men tjente dog lige 10 s først. Og så kunne hun endelig få sin hamburger.
Men hvor var han???? Jeg fandt ham guhjælpe mig foran fjernsynet med en westernfilm..
Noget der kan være lidt af en prøvelse er lydsiden i spillet. I al fald når man er på UNI. Simmerne vil helst ha at stereoanlægget køre hele tiden, men så er der den der syntezieser, og klaveret..når de alle er igang, så er jeg næsten lige ved at gå ud af mit gode skin..
En del har efterhånden hobet sig op foran kollegiet:
Jeg er nu kommet så langt at det 4 venner er nået til sidste semester/ Bachelor delen, på nær Stella som hende alien hedder, hun er desværre ½ skoleår bagefter! Med alle de penge de tjener får de lidt nyanskaffelser hen af vejen. Jeg havde glemt at boblemaskinen kunne føre til det her:
Men hvor var han???? Jeg fandt ham guhjælpe mig foran fjernsynet med en westernfilm..
En del har efterhånden hobet sig op foran kollegiet:
De er da godt nok fortagsomme
Jeg har næsten aldrig lyd på i mine spil - jeg gider ikke høre på dem. Det sker i nogle tilfælde at jeg slår lyden til.
Bob Ross er så hyggelig at spille med - det er til dato den bedste spil figur jeg har skabt - men jeg har også tænkt virkelig meget over hvordan jeg ville have ham
Jeg har næsten aldrig lyd på i mine spil - jeg gider ikke høre på dem. Det sker i nogle tilfælde at jeg slår lyden til.
Bob Ross er så hyggelig at spille med - det er til dato den bedste spil figur jeg har skabt - men jeg har også tænkt virkelig meget over hvordan jeg ville have ham
Ja en god figur kan have meget at sige..
Det kan gøre hele forskellen!!!
Det skrider fremad med opbygningen af Rhodonland (Der hvor plantesimmerne bor). Jeg får bygge lidt ind i mellem eller bare ændret lidt på et eksisterende hus.
Det sidste hus jeg byggede er jeg godt tilfreds med, men prisen....tja man må jo håbe der er nogle af simmerne der får råd på et tidspunkt. Måske de kan "låne" i banken
Det skrider fremad med opbygningen af Rhodonland (Der hvor plantesimmerne bor). Jeg får bygge lidt ind i mellem eller bare ændret lidt på et eksisterende hus.
Det sidste hus jeg byggede er jeg godt tilfreds med, men prisen....tja man må jo håbe der er nogle af simmerne der får råd på et tidspunkt. Måske de kan "låne" i banken
Det ser da godt ud 
Mange tak!
Jeg kom idag pludselig til at tænke på et mod jeg havde dengang jeg spillede sidst. Måske du kan huske det var sådan en kasse, som fungerede somkasseapparat til en "vejbod". Der er jo den der stander så man kan ha en hjemme "forretning" hvor simmerne betaler for den tid de er på grunden, men den er bedre egnet til forlystelser og den slags.
Moddet fungerede som et kasseapparat, så simmerne kunne købe hvad der var sat til salg på deres hjemme grund. Den var særdeles anvendelig og jeg brugte den meget. Jeg må prøve at se om jeg ikke kan finde den i gemmerne!!! Hmmm...
Jeg kom idag pludselig til at tænke på et mod jeg havde dengang jeg spillede sidst. Måske du kan huske det var sådan en kasse, som fungerede somkasseapparat til en "vejbod". Der er jo den der stander så man kan ha en hjemme "forretning" hvor simmerne betaler for den tid de er på grunden, men den er bedre egnet til forlystelser og den slags.
Moddet fungerede som et kasseapparat, så simmerne kunne købe hvad der var sat til salg på deres hjemme grund. Den var særdeles anvendelig og jeg brugte den meget. Jeg må prøve at se om jeg ikke kan finde den i gemmerne!!! Hmmm...
Johh jeg husker godt sådan noget - men kan man ikke bare bruge kasseapparatet - det gjorde jeg i de butikker jeg lavede også hjemmebutikkerne
ved ikke om det er den der pengekasse som står på bordet i det øverste billede. Hvis man klikker på plus under billede bliver det forstørret
https://sims2.aroundthesims3.com/object ... n_006.html
ved ikke om det er den der pengekasse som står på bordet i det øverste billede. Hvis man klikker på plus under billede bliver det forstørret
https://sims2.aroundthesims3.com/object ... n_006.html
Jo det er lige præcis det kasseapparat, men det er jo ikke til download hos Around the sims 2. Jeg mener det var Numeror som lavede den, men er ikke sikker.
Nu har jeg gennempløjet mine sims 2 ting men nej, Jeg kunne ikke finde kasseapparatet.
Jeg har dog stadig en mængde link til sims 2 sider som jeg så må tjekke ud, måske jeg kan finde den. Sims wardrobe lavede jo også nogle universalting til sims 2...hmmm.
Nu har jeg gennempløjet mine sims 2 ting men nej, Jeg kunne ikke finde kasseapparatet.
Jeg har dog stadig en mængde link til sims 2 sider som jeg så må tjekke ud, måske jeg kan finde den. Sims wardrobe lavede jo også nogle universalting til sims 2...hmmm.
Jeg har fundet pengekassen på around sims 2
du kan hente den her https://sims2.aroundthesims3.com/object ... n_015.html
Den der hedder Cash register
har lige selv hentet den for at prøve den af
du kan hente den her https://sims2.aroundthesims3.com/object ... n_015.html
Den der hedder Cash register
har lige selv hentet den for at prøve den af
ejj det lyder da fedt. Håber det er den rigtige, for den skal ikke bemandes...den klarer pengeopkrævningerne selv! 
Uhh der er ellers mange fede ting på around the sims!!!
Uhh der er ellers mange fede ting på around the sims!!!