Anno 117 PAX Romano

Post Reply
sims4ever

Anno 117 PAX Romano

Post by sims4ever »

Dette spil fik jeg i julegave af min yngste søn (han købte det også til ham selv :lol: ) Så nu er vi i gang med at finde ud af hvordan det fungerer.

Vi er tilbage i den spæde start af romer riget og skal bygge en by op, med alt hvad dertil hører.

Jeg er selvsagt ikke nået så langt - men har nu en god fornemmelse for hvad man skal/ikke skal - med hensyn til at placere befolkningen og de forskellige bygninger.
Spillet kan fås via Steam - men man spiller på Ubisofts servere. Det fungerer fint via Steam. klik på billederne for stor format.
Skærmbillede 2025-12-26 17.35.41.png
Skærmbillede 2025-12-26 17.36.40.png
Anbodil

Re: Anno 117 PAX Romano

Post by Anbodil »

Uhh de der townbuilder spil er ikke lige mig, og dog kan det jo godt minde lidt om, dengang man lavede et nabolag til sims 3 og så byggede det ene hus efter det andet, for at gøre nabolaget beboeligt. :D God fornøjelse!
Forresten jeg har stillet et spørgsmål i sims4ever (admin) som du ikke lader til at ha set! ;)
sims4ever

Re: Anno 117 PAX Romano

Post by sims4ever »

Jeg ved godt at de der byggespil ikke passer til dig mere. Men for mig er det afslappende at gøre med ind i mellem.

Jo nu så jeg så indlægget i admin - det har du lagt natten til juledag - så derfor har jeg ikke lige bidt mærke i det. Jeg var jo herinde i går - men fik ingen notifikation om det indlæg :-k
Post Reply