Future for the sims

Post Reply
sims4ever

Future for the sims

Post by sims4ever »

Faldt lige over denne artikel, som handler om fremtiden for Sims spillet.
I en snak om det, fortæller Andrew Wilson, som arbejder hos EA om hvad man kan forvente af Sims spillet - det kommende år.
Det kan læses i artiklen - men i mine øjne ser det da ikke godt ud at - der tænkes på at lade folk være med til at bestemme. Der er ingen hints om at der kommer flere udvidelser - men i stedet, flere tilsætnings ting - for nu at bruge det udtryk. OG endnu dårligere så vil EA tage AI i brug til at lave disse ting. Ikke særlig tillokkende.

Med andre ord læser jeg det som flere ligegyldige samle ting - en markeds plads - og en form for social komsammen - hmmm

Just came across this article about the future of the Sims game.
In a conversation about it, Andrew Wilson, who works at EA, talks about what you can expect from the Sims game - the coming year.
You can read it in the article - but in my eyes it doesn't look good that - there is a thought about letting people help decide. There are no hints that there will be more expansions - but instead, more additions - to use that term. AND even worse, EA will use AI to do these things. Not very attractive.

In other words, I read it as several indifferent gatherings - a market place - and a form of social gathering - hmmm

https://simscommunity.info/2025/05/06/s ... w-fy25-q4/

https://simscommunity.info/2024/09/18/t ... -features/
sims4ever

Re: Future for the sims

Post by sims4ever »

Jeg ser at enden er nær for det sims 4 vi til nu har kendt.
Ude i fremtiden vil spillet ændre sig og blive mere "socialt" via forskellige medier - samt at AI vil spille en større rolle.

I see that the end is near for the Sims 4 we have known so far.
In the future, the game will change and become more "social" via various media - and that AI will play a bigger role
Anbodil

Post by Anbodil »

Hmmm ja. For mig har spillet nu været dødt længe. Jeg husker ikke præcis hvornår det skete, men det hang sammen med EAs politik. Deres måde at behandle deres kunder på kunne jeg bare ikke grotere. Så godt var spillet heller ikke for mig at jeg ville bide hovedet af al skam og fortsætte med at smide penge efter det. SÅ i min optik kan de gøre som de lyster. Det kommer ikke til at vedrøre mig.

En sims æra er forbi og som med så meget andet må man videre. Men det var immervæk fantastisk og lærerigt, mens det stod på! :P :ugeek:

Hmmm Yes. For me the game has long been dead. I dont recall exactly when it happened, but it had to do with EAs potitics. There way to tread there customers was just to much for me. I didn't find the game that good, that I would bide the head of all shame and continue to throw money after it. So for my sake they can do whatever they like. Its not gonna influence me.

A sims æra is now past and like so many other things, you have to move on. But it was really fantastic while it lasted!
sims4ever

Post by sims4ever »

Jeg ved ikke rigtig hvad det er med sims 4? Grundlæggende har det aldrig rigtig "talt" til mig. Noget har været forkert på en eller anden måde. Måske fordi spillet har været fastlåst på en eller anden måde? Man har ikke helt den samme frihed som med de foregående versioner. Alene det der galleri som EA skabte og det hele skulle foregå online - har givet en del forstyrrelse for mig. Selve grafikken i spillet, har også været en torn i øjet på mig, måske man var vant til mere afdæmpede farver?
Jeg har heller ikke bygget ret meget i sims 4 - jeg har altid syntes at husene blev sådan nogle store kasser at se på.
Det var vist i rette tid at jeg stoppede med at spille spillet.

I don't really know what it is about sims 4? Basically, it has never really "spoken" to me. Something has been wrong in some way. Maybe because the game has been fixed in some way? You don't have quite the same freedom as with the previous versions. Just that gallery that EA created and the fact that it all had to take place online - has caused quite a disturbance for me. The graphics in the game itself have also been a thorn in my side, maybe you were used to more subdued colors?
I haven't built much in sims 4 either - I've always thought that the houses were such big boxes to look at.
I guess it was about time that I stopped playing the game
Post Reply