Downloads

Post Reply
Anbodil

Downloads

Post by Anbodil »

Her er to programmer som kan være nyttige når man spiller sims. Måske du husker dem.

Sims Wardrobe lavede sims2Cat som kan læse alle de CC ting man ligger i spillet, men også hvis man selv har nogle liggende andre steder.
Den eneste ulempe er at for at kunne se ikonerne(billederne) af tingene så skal man ha lagt det i spillet og været loaded ind 1. gang, men et nyttigt værktøj hvis man vil identificere noget og evt. slette det fra spillet.

Det andet program er sims 2 cleanpack installer. Og det bruges kun hvis man vil ligge en sims2 pack fil ind i sit spil. FX hvis jeg pakken et hus til dig og du ikke vil have mine CC ting ind i dit spil, så kan man fjerne dem via programmet og dit spil vil så selv erstatte de ting/tapeter eller lign, med noget tilsvarende.
Programmer til sims 2.rar
(1.52 MiB) Downloaded 68 times
Anbodil

Re: Downloads

Post by Anbodil »

Her er en fil med de brugbare ting fra Castaway. Det er muligt at der er sneget sig lidt ekstra med ind, men så kan du bare fjerne dem, hvis du ikke vil ha det!
Castaways ting.rar
(27.38 MiB) Downloaded 76 times
Anbodil

Post by Anbodil »

Denne fil er også særdeles nyttig: Det er terrænpaint som jeg selv ikke kan eller vil undvære
Groundcover.rar
(2.95 MiB) Downloaded 68 times
sims4ever

Post by sims4ever »

Ohh - jeg kigger på dem i weekenden - har lidt travlt i dag.
Post Reply