Farming spil

Snak om spil generelt
Post Reply
Anbodil

Farming spil

Post by Anbodil »

Der findes et hav af spil som inkludere det at dyrke afgrøder, og det har udviklet sig til også at indeholde; at udforske, bygge en bolig, finde en partner, opgaver, slå uhyrere ihjel i minen og meget andet.
Dette her spil hedder : The Ranchers og lader til at grafikken er sådan sims agtig og ellers indeholder alt det nye som et spil også gerne skal tilbyde foruden at tjene på at dyrke afgrøder.
https://www.youtube.com/watch?v=GxYxirLhRqE

Er man ikke til alt det med byer og partnerskab, men hellere vil spille sådan lidt mere castaway og overlevelses agtigt, så er Lens Island´s værd at kikke på. Det er nemt at styre med sin mus og ret populært.

Begge spil er ret nye og kan fås på Steam!
sims4ever

Re: Farming spil

Post by sims4ever »

Ah ja jeg har godt kigget på det Ranchers spil inde på steam - men jeg havde ikke lige tænkt at det var sådan et udfordrende spil - jeg har sat det på min ønskeliste - men det er jo ikke udkommet endnu :-k

Det andet må jeg kigge på næste gang jeg er på steam.
Anbodil

Post by Anbodil »

Okej...jeg troede at The ranchers var udkommet, men kan se jeg tog fejl. Jeg tænker også det er et større spil eftersom det er lavet som multiplayer spil: 1-4 spillere.
Jeg ved fanme ikke hvorfor vi skal have alle de multiplayerspil...det er da ikke os alle sammen som har spille venner, som bare kan koble sig på... :|
sims4ever

Post by sims4ever »

He he - nej jeg tror heller ikke jeg kan følge med - med sådan et multiplayer spil - tror jeg ville blive stresset :lol:
Anbodil

Post by Anbodil »

:lol: :lol: Enig
Anbodil

Post by Anbodil »

Lidt mere info om The Ranchers. Det lader til at spillet skal udkomme i 2023. Spillet er inspireret at Stardew Valley, The sims og (tror nok det hed GTV) Det står i al fald for transportdelen i spillet (cykler, scootere og biler aka varebiller og den slags). Det er kun en person som laver det...så her blev jeg noget imponeret, da jeg erfarede det! Men det er kun tiden som kan fortælle os om spillet er FOR ambiciøst og om det så også vil virke på alle de fronter udvikleren lover. For en af hensigterne er vist, at man skal kunne interagere med alt i spillet!! :shock:
Og man behøver ikke medspillere, men den del blir lagt ind i spillet, hvis man vil bruge det.
sims4ever

Post by sims4ever »

Hmmm det var da godt nok lange udsigter til det spil - men når der kun er en til at lave det så forstår man det jo godt.
Lige nu syntes jeg ikke der er super gode spil at gå efter og jeg indrømmer at min spil iver er for nedadgående - har ikke været på steam i nogle dage nu -så for mig betyder det ikke så meget om der er længere ventetid :mrgreen:
Anbodil

Post by Anbodil »

Hmmm nu er "super gode spil" jo relativt alt efter hvem der søger! ;) Jeg er rimeligt tilfreds med mit Stardew valley. De få personer som lavede det er i øvrigt i gang med et nyt af slagsen, som kommer til at hedde chokoladefabrikken eller noget i den dur. Hvor der nok blir skævet til hvad folk ønskede for Stardew valley, men som ikke blev. Men spillet var jo et af de mest populære indenfor gangren og har holdt siden det udkom i 2012, så man må sige at spiludvikleren vel næppe har kunne sidde sådan en popularitet overhørig!!! ;)
sims4ever

Post by sims4ever »

Det er jo sådan jeg har det med Foundation :lol: - det har nu 3 år på bagen og der opdateres stadig med en masse nyt - så de udvider det sådan løbene.
Post Reply