Det er svært at få Sims 2 til at fungere på nye maskiner. Spillet har jo 16 år på bagen.
Jeg ejer stadig alle mine sims 2 DVD'er - men det er ikke længere muligt at installere så det fungerer korrekt.
Det sims 2 jeg bruger nu hedder Ultimate Collection og det kan downloades her: https://oldgamesdownload.com/the-sims-2 ... ollection/
Det kan være længe om at blive downloadet så der må man lige have tålmodighed. Man får alle pakker til Sims 2 med i denne download og det er sat op så det egner sig til nye maskiner. Jeg har aldrig haft problemer med det når indstillingerne i spillet er rettet til.
Download af Sims 2
Re: Download af Sims 2
dette er en prøve - og den virker. Jeg har bygget dette hus i dag - det er ikke indrettet med inventar.
6
6
- Attachments
-
- 1. sal
- snapshot_00000005_1468fa5a.jpg (11.26 KiB) Viewed 3070 times
Jeg kan godt lide gule huse, faktisk kan jeg godt lide huse med farve på.
Men der er godt nok stort det hus...bugettet må da være sprængt og det inden der er kommet så meget som et toilet ind....
Men der er godt nok stort det hus...bugettet må da være sprængt og det inden der er kommet så meget som et toilet ind....
Nahh det koster 27.000 - og der er da gulvtæpper og tapet på væggene - man får ikke noget gratis
Jeg er jo heller ikke bange for at bruge pengekoder - det er nu engang sådan jeg kan lide at spille
- her ligner jeg da Vince 
Jeg er jo heller ikke bange for at bruge pengekoder - det er nu engang sådan jeg kan lide at spille
Nu prøvede jeg så at ligge dit hus ind i mit spil med det der Clean installer. Den lavede godt nok en teleportmappe hvor huset lå, men udenfor sims2 mappen i dokumenter. Men så var det ikke værre end jeg kunne flytte filerne til teleportmappen i spillet. Det slår mig pludselig at det kan være fordi min Clean installer var myntet på mit gamle sims 2. Det kunne være værd at prøve at afinstallere den for så at geninstallere den igen, så den kan læse filerne rigtigt ind.....
Oh ja der er ski mange ting man skal holde øje med i de her spil
Meen hvor ser "mit" hus strenge ud på den der ørken jord
Meen hvor ser "mit" hus strenge ud på den der ørken jord