Så fik jeg endelig befolket højskolen for voksne. Foreløbig med et hold kvinder og der er plads til 6
Her er så den simmer jeg valgte at "styre". Filine Nord får lov at læse sig til lidt madlavning først og hun lader til at være helt upåvirket af haglvejet som brød ud, men posten er vist generet af det
Og som sædvanen er skal der hilses
Og også spilles bold i nogle tilfælde
Jeg havde sat to træningscykler. Den er de meget tiltrukket af og desværre forstår de ikke at stoppe i tide som man kan se her. Jeg endte med at slette dem...de kan altid komme igen på et senere tidspunkt.
Diverse højskoler
Re: Diverse højskoler
Det med at skvatte om på gulvet er vist velkendt både i 2 -3 - og 4 versionen og det er en ting jeg altid har fundet irriterende
Når man nu vælger at sammenføre så mange mennesker, så kan jeg godt savne at man kunne vælge deres senge, sådan som i 3 og 4. Men jeg besluttede så at jeg var ligeglad. Så for min skyld kan de sg ligge oven på hinanden, hvis de lyster. De må altså selv finde ud af det, for jeg kan ikke!!
Jeg har en fejl med et af mine billeder og aner ikke hvad DET går ud på. Men det viste også bare halvanden times ro mens de sov. Mere blev det så ikke til. Allerede kl. 4 om morgenen er de første på banen og efterhånden kommer resten efter.. Jeg fandt medicinskabet med spejl og jeg må sige at aldrig har simmerne været mere vilde med at børste tænder. Det forgår på alle tider af døgnet og så står de der og smiler af deres hvide tænder...
Og der blir spist mængder af mad....det mætter jo ikke en skid...Men der er vist også noget om at hvis de spiser sig mætte(altså hel fuld bjælke) et vist antal gange, så tager de på. Den der halvt fyldte bjælke synes jeg er svær at greje Og så fik en af dem pludselig besøg af kuk kuk doktoren, så jeg gemte spillet for at lave en off. grund de kan besøge i samme nabolag.
Jeg tror slet ikke jeg har mødt kuk kuk doktoren nogensinde i det spil. Vareleveringen husker jeg - det var dejligt at de kunne købe ind på den måde - det er jo næsten ligesom i dag - du bestiller og så får man det bragt
Jeg kan godt regne ud du er spændt fast med div. simmere - der bare gør hvad de vil
Jeg kan godt regne ud du er spændt fast med div. simmere - der bare gør hvad de vil
Jeg var forbi højskolen igen.
Fik sat nogle af simmerne igang Men opdagede pludselig at en af dem stod ved vejen....
En anden er glad for at arbejde på bilvraget, men behøver det altid at foregå i neglige
Jeg fik sendt dem alle til en off. grund. Men det var ingen succes. En af dem var så lav i energi at jeg bare ville sende hende hjem, men sådan forsår det altså ikke i sims 2. Hvis alle kom med en taxa så skulle alle hjem med en taxa...ak ja
Efterhånden har flere fået Broncetalentskiltet...så jeg begynder at holde bedre øje med hvem der ønsker hvad
Og så har flere åbenbart kærlighed for at danse. Men jeg glæder mig også sammen med simmerne over at høre musikken fra sims 2...noget af det bedste efter min mening
Her er et sjældent øjeblik hvor de næsten alle er samlet til et måltid. Jeg havde glemt hvor svært det er at ballancere døgnet i sims 2
Og så opdagede jeg at deres grund var temmelig tilgroet i ukrudt.. så 3 blev sendt i arbejde
En af dem fik taget sig nogle billeder. måske til senere brug
Fik sat nogle af simmerne igang Men opdagede pludselig at en af dem stod ved vejen....
Der sker da noget når man går på højskole 
Ja
jeg har selv prøvet det,....aldrig et roligt øjeblik!!