Indtil videre ser det fint ud i mit spil, men mens jeg byggede bliv min skærm pludselig sort og jeg blev bleg, meget bleg

jeg havde jo ikke gemt.

gudskelov hang spillet på min værktøjs linje..pyha.. Det er noget som sker ind imellem p.g.a. nogle baggrundsopgaver, jeg fx ikke har tjek på hvad er. Men behøver jeg at sige, jeg var lettet!
Det kommer til at tage lidt tid før jeg er rigtig på plads i mit spil, for jeg er jo vant til visse CC og vil så nødigt undvære dem, men andre kan jeg godt undvære, så jeg sortere.
Jeg har besluttet at bygge voksen højskoler med plads til 6 simmere. Den ene er bygget og er en bl.a. landhandel af alt muligt de kan lære og den anden skal være en musikhøjskole.
Jeg husker bl.a. at det pengemæssigt bedst kan betale sig at lave simmere for sig og så føre dem sammen på en tom midlertidig grund....for så at flytte dem derhen hvor de skal!
Selvom hukommelsen omkring sims 2 langsomt vender tilbage er der stadig ting man kan blive i tvivl om. FX hvis jeg forlader en spillet grund, for at besøge en anden og spille...er der så ikke noget om at tiden "går i stå" på den grund/de grunde jeg ikke spiller på?
Jeg ved godt at man kan se sine uspillede simmere på off. grunde, men mener ikke det er som i sims 4 som kan spille sig selv..
Kan du huske noget om det Ina