Sims4evers isla paradiso

sims4ever

Sims4evers isla paradiso

Post by sims4ever »

Jeg er kommet lidt i gang.
Jeg har skabt Elizabeth Knarvorhn - og hun er flyttet ind i et mindre husm sammen med sin balineser kat Rosa.
Jeg måtte fjerne alt kunst på vægge og blomster da Elizabeth absolut ikke kan fordrage kunst af nogen art. Så jeg scorede nogle simoloner, som jeg kunne købe andet til hende - blandt andet en billig pc og et mindre tv. Rosa skulle jo have wc og kradse mulighed, så det måtte jeg også investere i.
Elizabeth er startet op på læge uddannelsen og mens hun er afsted på arbejde "passer" jeg Rosa :mrgreen:

Det er vinter på Isla Paradiso og med kraftige minus grader, så jeg måtte lige give Elizabeth nogle andre bukser på :lol: Hun forlangte at få julelamper på huset - så det fik hun.
Jeg skal se om Elizabeth og Rosa vil lade sig fotografere til næste gang.
Screenshot-74.jpg
Screenshot-75.jpg
Anbodil

Re: Sims4evers isla paradiso

Post by Anbodil »

:shock: Jeg vidste ikke at tropeøen var indstillet til at blive påvirket af vintervejr....det er da helt tosset.
Det kommer du ikke til at opleve hos mig, jeg har valgt ikke at have vejrpakken i denne mappe. :)
Men godt du kom i gang! ;) Måske du skulle flytte min historie også til denne tråd. Jeg havde ikke set den, da jeg begyndte 8-[
sims4ever

Post by sims4ever »

Det er ikke første gang jeg oplever sne i det nabolag - men blev lige lidt overrasket :lol:

Du kan selv oprette din historie ved at vælge "nyt emne" oppe i venstre hjørne - under The sims forum og historier fra spillene
Anbodil

Post by Anbodil »

Jo men min historie ER oprettet, men under sims 3....det var derfor jeg bad dig om du ikke kunne flytte den til denne tråd i stedet!!! [-o<
sims4ever

Post by sims4ever »

Jeg har spillet lidt videre - det er irriterende at det er vinter - så det ødelægger lidt.
Men Elizabeth knokler på sit arbejde og er forfremmet til bækkenvasker

hun har adopteret en kat mere så Rosa har lidt selskab. Den hedder Sherry. Elizabeth forlanger alt muligt som hun ikke har råd til - så her må jeg være lidt streng og sætte foden ned.

Der kom også besøg fra rummet, denne gang
aftensmad
aftensmad
katte bad
katte bad
katte adoption
katte adoption
besøg
besøg
forsvandt til vands
forsvandt til vands
Anbodil

Post by Anbodil »

Jeg var lige ved at tro at den alien havde en snescooter :D
sims4ever

Post by sims4ever »

Jeg forsætter med Elizabeth. Dels fordi jeg endnu ikke har spillet læge karrieren fuldt ud. Eftersom vi ikke længere skal spille opgaven - har jeg taget mig friheden at flytte Elizabeth til en anden grund - udover det har jeg bort adopteret kattene - og herfra går historien så videre.
Elizabeth flytter
Elizabeth flytter
Det nye hus
Det nye hus
Anbodil

Post by Anbodil »

Ohh en meget større grund! :o
Det ser nu godt ud med sne, men altså jeg synes ikke det hører hjemme på en trope ø.
Godt nok er vores vejr her på kloden ændret radikalt, men da ikke SÅ meget....øhh endnu..og det sker forhåbentlig heller ikke! [-o<
sims4ever

Post by sims4ever »

Ja det er flot med sneen - men nu er det blevet forår og en del varmere. Jeg har indstillet årstiderne så det ikke længere bliver vinter.
Anbodil

Post by Anbodil »

aaaaah ja det er rigtigt det kan man jo i sims 3. ;)
Post Reply