Klargøring af Isla Paradiso

Post Reply
Anbodil

Klargøring af Isla Paradiso

Post by Anbodil »

Da jeg ledte efter sider der beskrev hvordan man gjorde nabolaget Isla Paradiso spilbart i længere tid end 5.min faldt jeg over disse opskrifter:
https://simscommunity.info/2016/02/23/s ... -playable/

https://www.reddit.com/r/Sims3/comments ... ?rdt=56622

Og hvis man stadig spiller sims 3, kommer man bestemt ikke udenom denne side, Det er et must idag;
https://www.nraas.net/community/MasterC ... teractions
sims4ever

Re: Klargøring af Isla Paradiso

Post by sims4ever »

Ohh det var nogle gode hints, jeg vil prøve nogle af dem og se hvordan det virker.

Jeg har sjovt nok lige spillet lidt i det nabolag i dag - Jeg oplever at spillet kører bedre. I sær ruten til havfruegrotten gik fint - ruten til det stenede rev hakkede lidt. Men her sejler de også meget tæt på anløbsbroer.
Jeg har endnu ikke prøvet det 3 dyk område.
Anbodil

Post by Anbodil »

Nu har jeg fiflet og læst mig til at redigere i grafikkortets inds. for sims 3 spillet OG det er lykkedes mig at få terrænet til at ligne det, det skal og ikke udtværet maling. Jeg kan ikke beskrive hvor glædeligt det var, så nu har jeg mod på at spille sims 3 og netop i Isla Paradiso...så jeg har tænkt mig at følge anbefalingerne fra overstående indslag.

Og så vil jeg lige høre om jeg skal lave en opgave til nabolaget.
Hvis midtbyen skal slettes, kan den første opgave netop være at bygge en ny bymidte,...som start :P

Ina har du fundet ud af hvad de 16 add ons til sims 3 opdateringer var???
sims4ever

Post by sims4ever »

Ehh nope
Det eneste jeg har fundet er det her: https://forums.ea.com/discussions/the-s ... ad/8322754

Ok jeg spiller allerede i isla paradiso - har en meget erfaren dykker der :lol:
Anbodil

Post by Anbodil »

Eiii altså Ina det gæls ikke...... :mrgreen: :D

Nu har jeg så klargjort mit nabolag og fjernet alle skyerne fra de skjulte øer. Det holdt lidt hårdt indtil jeg fandt ud af at jeg skulle være i lev før koden discoverAllUnchartedIslands virkede. Jeg har også gennemgået de to bymidter og anbefaler at man lige lave de to små parker om til henholdsvis en hundepark og en kattepark. Det er hurtigt gjort. Det kan også være en fordel at nedsætte lidt sjov også til børnene i den store park. Jeg har også sat et giftebue og et bord til selvbetjenning af mad.
Og så har jeg også slettet alle mine husbåde...men ladet "fundamenterne" ligge. Det viste sig at man ikke kunne slette styrtøjet alene, så jeg valgte denne udvej. Scottfamilien er slettet of lidt andre fra husbådene også..og så det der strandhotel som skulle være helt tosset, men så er der bare en strand mere.
Last edited by Anbodil on 4. Feb 2025, 19:51, edited 1 time in total.
Anbodil

Post by Anbodil »

SELVE OPGAVEN GÅR UD PÅ;

Først skal man i indstillinger og fjerne alle NPCs untagen hunde og katte. Heste laver ballade i nabolaget fx. Overnaturligpakken er også en dårlig ide at spille med og ellers er der frit slag!

Lav en ung simmer han eller hunkøn og giv dem et kæledyr.
De skal have 3 gode egenskaber og 2 mindre gode/dårlige. Blandt de dårlige hører bl.a. sart-kan ikke lide børn-ondskabsfuld-Tv-narkoman-o.s.v. i den dur!
Grunden de skal flytte ind på hedder Mit skønne hjem og ser sådan ud. Du finder den på den mindre Ø ved siden af en off. grund med bar, jeg har lavet til tilholdssted
Screenshot-73.jpg
Man må ikke snyde med pengene, men må godt få et arbejde med middelløn. Lærer-kontorarbejde-Politi og i den dur.
Denne dame eller herre skal så finde kærligheden, flytte i en husbåd og ende med at købe en grund på en af de (skjulte)øer, hvor drømmeboligen skal opføres, men vedkommende skal være gift inden det kommer så vidt!
Når din simmer flytter i husbåden og sælger "Mit skønne hjem" må simmeren ikke arbejde længere, men må skaffe sig penge på anden vis, fx som selvstændig(Så er man advaret).Din simmer må stadig gerne være single, men kan først købe sin grund til drømmeboligen, når vedkomne er gift.

Der kommer muligvis noget mere til opgaven hen ad vejen, bare så man er forberedt og så er det naturligvis et must at vise billeder og fortælle om hvordan det går! :P
sims4ever

Post by sims4ever »

Uhh - den kommer jeg ikke langt med - for jeg får ikke tiden til at kunne fordybe mig i det. Det er noget af en kæmpe opgave :-k

Jeg troede vi "bare" skulle have en bygge opgave :lol:

Jeg har lige været inde og sondere terrænet - koden med øerne virker ikke - men vil kigge på det senere
Anbodil

Post by Anbodil »

Du skal være i lev før koden virker Ina...og husk lige testingcheats koden først.

Det er jeg da ked af, hvis det er for meget. Jeg har ikke så travlt, men det blir også kun pengene jeg ikke snyder med.
Nu har jeg spillet en uge og selv med en seng på level 6 kommer han ikke igennem en dag selvom han er udhvilet. det er somom afstemningen ikke passer mere. :^o
sims4ever

Post by sims4ever »

Ja jeg glemte testingcheat koden - det kom jeg til at tænke på da jeg var gået i seng #-o

:lol: Du har allerede tyvstartet - nå men jeg prøver at hoppe ud i det og ser hvordan det går - så må det gå i mit tempo - for jeg skal også passe mine puslerier, hund og alt det andet :lol:
Anbodil

Post by Anbodil »

Bare rolig, jeg har også andre ting at passe...så det går som det går! ;)
Post Reply