The Settlers 2022

Snak om spil generelt
Post Reply
sims4ever

The Settlers 2022

Post by sims4ever »

Det her spil har jeg ventet på gennem 2-3 år og nu kommer det endelig. Covid har blandt andet sat en stopper for tilblivelsen.
D. 17. marts udkommer spillet og jeg har i dag forudbestilt det på instant gaming - da jeg stod skrevet op derinde

Nøjj jeg glæder mig :mrgreen: :mrgreen:
Thesettlers 22.jpg
Anbodil

Re: The Settlers 2022

Post by Anbodil »

Ohhhh jamen så har du jo noget at se frem til :D
Det ligner til forveksling det andet, men jeg ved godt at det nok ikke er det. Jeg har ikke spillet settlers siden den hed 3 eller noget i den dur. Men det var meget hyggeligt, selvom jeg ikke var vild med kampdelen af det!! :mrgreen:
sims4ever

Post by sims4ever »

Jep det har jeg - jeg har luret længe på hvad der kom til at ske med den nye version. Jeg har ikke spillet de gamle versioner - men dog settlers 7 path to a kingdom - så jeg ser virkelig frem til det her nye af slagsen.
Anbodil

Post by Anbodil »

Det følger jeg gerne med i når den tid kommer! :P
sims4ever

Post by sims4ever »

Jeg har tilbageført købet af the Settlers. Lige nu ved jeg ikke om jeg køber det alligevel - det afventer jeg og ser. Grunden er at jeg jo skal spille det på Ubisoft og det er nogle dumme servere de har. Mit gamle settlers spil 7 path to a kingdom - er blevet ødelagt fordi de opgraderede det til at kunne køre i windows 10 og 11 og det har ødelagt min version af spillet så jeg ikke længere kan spille det - fordi min version var lavet til windows 7 og det er bare ikke fulgt med som det skal. Så skal jeg købe spillet igen - men der er sgu grænser.

Via Steam skal man jo alligevel over på Ubisoft og problemet er her at så skal du både bruge Steam og Ubisoft samtidig - Og det kræver en del af din maskine samt plads på ram og drev - så det er ikke en mulighed jeg vil benytte.

Jeg begyndte jo at spille cities skylines for nogle dage siden og nu skal man koble op på Paradox' server for at kunne spille via steam - det kræver at din maskine skal bære både steam og paradox samtidig. Det er noget nyt Paradox har lavet. Man kan fjerne paradox sådan at den tror den stadig er koblet på - en slags snyde app - men det gider jeg ikke rode med - pisse irriterende - så man skal tænke sig om før man køber spil på steam at man ikke skal kobles på andre spil firmaers servere. De samler oplysninger om dig og din brug af spillet.

Det er det samme hvis du køber Sims via steam så skal du jo også spille dem via origin alligevel.
Anbodil

Post by Anbodil »

Guud hvor er det dog blevet omstændigt!! Hvorfor kan det at spille et spil ikke være enkelt længere, men skal kompliceres så meget?? Nåh ja det kan jeg da forøvrigt godt selv svare på...det er multiplayer genren der gør det!!! suk :evil:

Altså snart er de eneste lette spil at gå til...kabale og puzzlespil men måske man også skal kunne spille multiplayer i den slags fremover?? ](*,)

Ja det blir altså ikke hos mig og mine programmer. Dem blir der ikke ændret på basta [-(
sims4ever

Post by sims4ever »

Du spiller normalt ikke multiplayer via cities skylines - der skal man have en MOD i så fald. Den type spil er et langsommeligt bygge spil som kan tage en krig at bygge op - der bliver løbene udgivet nye ting til spillet senest en lufthavn.

På en måde forstår jeg godt spiludviklerne vil have rettighederne selv - det er bare træls det skal gøres så besværligt for den enkle spiller.

Heldigvis kan man jo spille puslespil/kortspil hjemme i sin egen stue uden computer teknik - så det er ikke noget jeg stræber efter via pc'en.
sims4ever

Post by sims4ever »

Spillet som jeg glædede mig til er endnu engang blevet udsat.

Læs her: http://www.sims4ever.dk/2022/03/the-settlers-2022-2/
Anbodil

Post by Anbodil »

Det er da ærgerligt for dig! :(
Post Reply