Paralives

Snak om spil generelt
Post Reply
sims4ever

Re: Paralives

Post by sims4ever »

Jeg kan se at Paralives ikke bliver udgivet på dansk - så det trækker en del ned - det er svært nok at hitte rundt i sims 2 som er installeret på engelsk - ikke fordi jeg ikke kan engelsk - men det bliver mere anstrengende at spille på den måde. HMM :-k
Anbodil

Post by Anbodil »

Så er det virkelig rykket noget hos Paralives, og jeg skal love for at vi får noget at øve os på.... :mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=Md3igd_DpSE
sims4ever

Post by sims4ever »

Det ser sørme godt ud med de bygge redskaber de har fået lavet. Der er rigtig mange muligheder der :D

Har også fået videoen på facebook kunne jeg se her hen under middag 8-) (opdate)
Anbodil

Post by Anbodil »

Så er der godt nyt for Paralives Teamet. Indtil dags dato har de været tvunget til at arbejde hjemme fra alle sammen og har måtte ty til videokonferencer når de skulle bainstorme eller snakke ting i gennem. Alt sammen grundet covid.
Men nu har Alex fået et kontor til dem og de skal nu mødes in person for første gang alle sammen. Kontoret/ene kan huse 13-15 personer og de er p.t. 8 men bliver snart 10...så det går altså stadigvæk bare derudaf!! :D
sims4ever

Post by sims4ever »

det er da godt at de nu kan mødes - det gør nok at tingene der skal gøres bliver nemmere at håndtere.

Der er nok stadig en bid vej til de kan sende spillet ud.
Anbodil

Post by Anbodil »

Bestemt, men det gør ikke mig noget. Håber dog de gir besked når de ikke har brug for patreon-midler mere.
Anbodil

Post by Anbodil »

Det sidste nye i Paralives er at de arbejder med at lave paramaker. Der er her man laver sin para og gir dem tøj på. Vi får sliders, men med værdier! D.v.s. at man hurtigt kan forme en næse fx ud fra en hyppigt brugt værdi, men der blir også mulighed for at gemme forskellige krops/ansigts former, man har skabt. Så det er nemt at bruge sine gemte indstillinger igen og igen fx.
sims4ever

Post by sims4ever »

Hvilken god ide at de laver sådan noget :D

Så kan man genanvende næser mv. :lol:

I sims kan man selvfølgelig gemme de enkle simmere - sims 4 kan man også ændre udseende på hen af vejen, hvis de skal have en makeover.
Anbodil

Post by Anbodil »

Rigtigt nok, men jeg har altid synes at de forudlavede hager/næser/ o.s.v i sims var vist med nogle dårlige små billeder, så man alligevel skulle bruge tid på at klikke igennem en hel masse, før man fandt en man kunne bruge. Når man gemmer selv husker man bedre hvad det var! Hvis man nu bruger tid på at lave ansigstræk til en eskimo(bare for at nævne noget atypisk) så er det da fedt at man kan gemme det ansigt og kun det! Eller bruger tid på at lave en kropsfigur o.s.v! ;)
sims4ever

Post by sims4ever »

Det er jeg enig i - det tager en krig at modellere sig frem til et fjæs i sims og så ser de ofte ens ud alligevel mange af dem.

Det er fint de laver det anderledes i paralives - men jeg tror nu ikke jeg kommer til at spille det - der går jo en rum tid endnu og jeg kan godt mærke at min generelle spil iver er ved at dale :mrgreen:
Post Reply