Foundation

Snak om spil generelt
sims4ever

Foundation

Post by sims4ever »

Det her spil kan jeg godt blive bidt af nu - sådan for alvor. Endelig et simulations spil som taler helt efter min pibe :D/

Det er enorm detaljeret og man skal være over alt hele tiden - pludselig er der bare smuttet et par timer 8-)

Så det vil nok holde mig beskæftiget nogen tid :mrgreen:
Jeg havde egentlig ikke ønsket mig spillet - det var noget Mathias selv fandt på :lol:
Foundation
Foundation
Anbodil

Re: Foundation

Post by Anbodil »

Har lige været inde og læse om det. Der står det ikke er helt færdigudviklet endnu, men stadig kører med early acess. Det ser hyggeligt ud...så jeg håber da at der ikke er al for mange bugs nu. :P
sims4ever

Post by sims4ever »

Det er jo et spil der er under løbene udvikling og hvor brugerne kommer med forslag. Men jeg er så ny endnu i spillet så har meget at lære endnu.

Har ikke oplevet fejl - men det tog lidt tid at komme i gang, for dælen der er mange ting man skal være over - men det lærer jeg forhåbentlig at hitte rede i.
sims4ever

Post by sims4ever »

Jeg har lige opdateret med et indlæg på hoved siden

det kan læses her: http://www.sims4ever.dk/2021/06/foundation/
Anbodil

Post by Anbodil »

Altså ...det spil kunne jeg godt finde på at købe...og især fordi jeg så det var oversat til dansk. Spiller du det på dansk sims4ever???
sims4ever

Post by sims4ever »

Jeg er ret bidt af det i øjeblikket - men det bliver sværere jo flere indbyggere man får - så man lærer også at tænke logisk - hvilket nok ikke er nogen skade til :lol:

Jeg spiller den engelske version og det går faktisk meget godt
sims4ever

Post by sims4ever »

Igen må jeg sige det er et medrivende spil - men for filan det er svært også.

Alt skal man bare have øjne og ører på hele tiden. Jeg er startet op flere gange nu - min første by findes stadig - men mine indbyggere flygter fra byen fordi meget er blevet lagt ned for sent og det er ikke ligemeget hvor husene skal ligge osv.

nu er jeg startet op igen - men allerede nu går min indtjening ikke ret godt - så måske jeg skal starte påny :lol:
ny ny denne gang Valley
ny ny denne gang Valley
Anbodil

Post by Anbodil »

Man må da sige du har fået dig en udfordring, og så ovenikøbet en som du kan lide og tager kampen op, trods frustrationerne. D>
sims4ever

Post by sims4ever »

Tak - jep det spil skal dæleme ikke ligge mig ned :lol:
Anbodil

Post by Anbodil »

Jeg har også købt det nu, men jeg er bange for at det er FOR svært for mig...gisp :oops: Settlement var da noget nemmere dengang....og jeg ved bare hvor vigtigt det er man får en god start, for der er ikke meget man kan bygge før man har adgang til sten og det koster en udvidelse...hmm :-k og så er der bare SÅ meget man skal sætte sig ind i...altså hvorfor kunne jeg dog ikke bare ha holdt mig til sims. Det ved jeg sg da hva er... :D
Post Reply