Fejl i spillet
Re: Fejl i spillet
Lige nu mener jeg også EA er en pengemaskine - men den er slut med mig nu
- for jeg sætter ikke flere penge i det - jeg har ski ikke engang fået spillet med paranormal pakken endnu 
Tja..jeg har heller ikke spillet med paranormal..eller skipakken for den skyld. Hva faen..jeg har ikke engang besøgt nabolaget...haha.. men det var jo mit eget valg!
Der arbejdes på sagerne med opdateringer - så forhåbentlig kan de strikke og støvsuge normalt igen - samt alle de andre ting. Lige nu kan mine simmere ikke komme op af trappen, bruge brusekabinen, lagkage kommandoerne virker heller ikke optimalt - så jeg håber det bliver fikset - spillet er sgu dyrt nok i forvejen.
Nåååh,..er du heller ikke tilhænger af "køb og smid væk" kulturen. 
Nej ikke med alle de penge jeg har lagt i EA's hænder - lortet skal bare fungere basta 
Her er lidt at se frem til....The Landry list..https://simsvip.com/2021/03/10/the-sims ... t-3-10-21/
Det kan være din høveddør ikke fungerede p.g.a. det der trappeproblem.,,fx
Det kan være din høveddør ikke fungerede p.g.a. det der trappeproblem.,,fx
Det hus jeg har lagt ned har jeg selv bygget tilbage i 2015 - så ved ikke hvorfor det ikke fungere? Det hus Dagmar boede i havde jeg også selv bygget fornylig og det havde fungeret fint indtil støvsugerbanden indfandt sig - jeg ved ikke om trappeproblemet er pga. platformene ? men det burde da ikke betyde noget i sådan et gammelt hus.
Ork jo..det betyder intet.
Jeg mener at bugs er noget der er i scripts..og de bruges jo til alle interaktioner..og det er her der sker et mix, som ikke må ske..og så holder de værdier som EA har forprogrammeret ikke, eftersom scriptsbugs ændre på den oprindelige script. ja jeg er ikke ekspert i den slags, men prøver at se logisk på det, med den rige erfaring jeg har.
Og hvis en script oprindelig så sådan ud: O!2afdd..o.s.v. og så møder en bug som ændre den til 0!3afdd....ja så har man balladen..og i princippet kan en ændret script vel ende som en bug også og så sker der en akkumuleret kæderektion..
Det var også derfor jeg engang foreslog et sted, at man burde lave alle de scripts og programmeringer i hermetisk lukkede "rum", pr, pakke eller 3 pakker...så en bug ikke var i stand til at "vandre" fra "pakke" til pakke.
Det ville i al fald gøre det lettere at lokalisere sådan et bug!
Jeg mener at bugs er noget der er i scripts..og de bruges jo til alle interaktioner..og det er her der sker et mix, som ikke må ske..og så holder de værdier som EA har forprogrammeret ikke, eftersom scriptsbugs ændre på den oprindelige script. ja jeg er ikke ekspert i den slags, men prøver at se logisk på det, med den rige erfaring jeg har.
Og hvis en script oprindelig så sådan ud: O!2afdd..o.s.v. og så møder en bug som ændre den til 0!3afdd....ja så har man balladen..og i princippet kan en ændret script vel ende som en bug også og så sker der en akkumuleret kæderektion..
Det var også derfor jeg engang foreslog et sted, at man burde lave alle de scripts og programmeringer i hermetisk lukkede "rum", pr, pakke eller 3 pakker...så en bug ikke var i stand til at "vandre" fra "pakke" til pakke.
Det ville i al fald gøre det lettere at lokalisere sådan et bug!
Ja det kunne tænkes - men jeg aner det ikke. De kan i hver fald ikke bruge husene uden der skal laves en del om - for da jeg satte andre døre i og en anden trappe kunne de godt benytte dem - men så gik det galt på badeværelset - det var ligemeget hvilket badekar/bruser så kunne det ikke bruges.
Nu har jeg bygget et andet hus og til nu går det udmærket. Det er så en anden familie der er blevet prøveklud
Nu har jeg bygget et andet hus og til nu går det udmærket. Det er så en anden familie der er blevet prøveklud
Min teori går nu på at de gamle huse som jeg har liggende i galleriet og som jeg ind i mellem har brugt er blevet forældede simpelhen. Efterhånden som der er kommet opdatering på opdatering så er nogen ting i husene holdt op med at fungere. Jeg har også set det i Sims 3 - dengang spillet stadig blev opdateret at en trappe eller andet ikke virkede længere - men her var det der virkede markeret med en slags hvid kasse foran så man kunne udskifte den/det.
Det gælder vel generelt alle de ældre huse på galleriet uanset hvem der har lavet dem.
De nye huse jeg har bygget i går og flyttet familier ind i fungerer uden problemer.
Dagmar kan strikke igen og jeg kan beordre hende til hvad hun skal lave.
Jeg overvejer at slette mine gamle huse på galleriet - eller i hver fald markerer at de kan have fejl i forhold til spillet som det er nu.
Det gælder vel generelt alle de ældre huse på galleriet uanset hvem der har lavet dem.
De nye huse jeg har bygget i går og flyttet familier ind i fungerer uden problemer.
Dagmar kan strikke igen og jeg kan beordre hende til hvad hun skal lave.
Jeg overvejer at slette mine gamle huse på galleriet - eller i hver fald markerer at de kan have fejl i forhold til spillet som det er nu.