Nej hun kan stadig ikke spise i offentlige steder som parker - maden kommer bare op i inventarkassen
ingen mad til Dagmar
Den strikkede postkasse kan heller ikke længere placeres det sted man vil have den skal stå. Den kan kun "bæres" i inventarkassen som så via den skal placeres i verden af simmeren.
Det kom til at se sådan her ud
man kan ikke længere placere den strikkede postkasse
Så ja min interesse udi i sims 4 er stærkt dalene - igen
Jeg er virkelig vred også i den grad .
Jeg kan ikke længere forsætte min historie om Dagmar - så den er nu afsluttet
Jeg har jo fjernet støvmaskineriet i spil indstillingerne - men i kølvandet er der nu dukket andre ret store fejl op som gør at Sims 4 kommer til at stå over en tid indtil disse fejl er blevet rettet - hvis de nogensinde bliver det Shame on you EA
Det er fejl som igen gør at brusekabinerne ikke kan bruges - den fejl var jo rettet - men er altså kommet igen - udover det - og det er den værste så kan jeg ikke bruge lagkage hjulet til at bestemme hvad min spil simmer skal gøre - den siver ganske enkelt ikke ind og så gør hun noget helt fjerde. Jeg kan ikke sætte hende til at strikke - den virker heller ikke mere - hun klæder om i udendørstøj hele tiden på trods af at der er varme i huset - virkelig træls og ja jeg kunne blive ved
WOW.. Det er da virkelig galt fat..ja nærmest uspilleligt...ja man må håbe den ventede opdatering kan fikse det. Meen man har jo efterhånden sin velbegrundede tvivl..
Jeg kan i hver fald ikke spille på den måde - så længere er den ikke
Nu afventer jeg opdateringen - men jeg tror ikke det hjælper en hejende hutfis - for så er der sikkert bare andre ting galt - og kommer det ikke til at hjælpe afinstallere jeg spillet - igen - for vil ikke have det til at ligge og fylde på min maskine.
Ja jeg er i al fald glad for at jeg fik spillet flyttet til min slavedisk, så jeg fik frigjort så megen plads på C drevet. For selvom sims 2 kun fylder 6,5 GB mod sim 4s 60-70 GB så skal det nok komme til at fylde det dobbelte inden jeg er færdig med moderniseringen. Men det er jo stadig også ret lidt til sammenligning!
Mit sims 4 ligger også på D drevet - så det burde ikke være derfor det skaber sig. Jeg har 4 drev og der ligger faktisk ikke ret meget på nogen af dem - så har meget plads.
EA får i al fald på hattebule for den der støvpakke, for det er alle uden undtagelse, som siger den ikke virker. Og det at klikke støvet væk, heller ikke virker.
Ja det er underligt, så det er da ikke så mærkeligt at folk får det indtryk at det bare er en penge maskine...de er fanme nogle knoldsparkere i det firma...virkelig. Eller også er ledelsen totalt inkompetent!
Tilføjelse: Har lige erfaret at EA har nogle problemer med Origen, som du nu også skal fikse. Det lader til at folk som har købt de der kits pakker ligepludselig ikke har dem mere i følge Origen. De forsvinder simpelthen fra lancheren.. Altså...man får meget på fornemmelsen at nogle har sendt EA en virus på halsen...så jeg håber da for dem og alle de stakkels mennersker incl. os, at de kan få lokaliceret hvad der er så gruelig galt!