billeder

Post Reply
sims4ever

billeder

Post by sims4ever »

Ahh jeg må indrømme at jeg er lidt loren, med det her spil. Okay det har også 25 år på bagen og teknikken er jo stukket helt af siden det udkom.

Nostalgi må være betegnelsen. Det er ret svært at styre - eller zoome ind på. Engang i mellem kan man jo gense det - men spille - nej det tror jeg ikke jeg kommer til. På det første billede er det Mortimer og Bella Spøgh, som er på besøg. Og ellers tog "jeg" til bymidten. Billederne kan forstørres, ved at trykke på dem.
Skærmbillede 2025-02-02 19.16.32.png
Skærmbillede 2025-02-02 19.20.44.png
Skærmbillede 2025-02-02 19.22.19.png
Skærmbillede 2025-02-02 19.26.12.png
Anbodil

Re: billeder

Post by Anbodil »

Ahhhh bymidten...ak ja. Her byggede jeg på et tidspunkt et Danmarks Akvarium...det var ret fedt!! Men jeg forstår dig godt. Sims 1 er svært at spille. Jeg tror bare ikke vi opfattede det sådan dengang...siden det var det første af sin slags. Men det gir så især mening at sims 2 blev SÅ populært som det gjorde. Det var dog lidt nemmere og rummede SÅ meget mere!! :P

Jeg husker ikke man kunne Zoome i sims 1...og man havde kun en vinkel at følge med fra!!!
sims4ever

Post by sims4ever »

Man kan zoome lidt ind men ikke meget. Udover det er der kamera drejning - venstre/højre og her skal man være heldig lige at ramme den rigtige vinkel :lol:
Det er specielt svært hvis man skal male vægge, ligge gulv på, eller sætte inventar ned.
Vores mus, tastatur og andet vi bruger på pc'eren er alt for moderne til det gamle spil - men sådan tænker man jo ikke altid.
Anbodil

Post by Anbodil »

Jeg gir dig ret.
Men jeg husker dog at min første PCer var en aflagt fra min søster med windows 5. Da jeg så fandt spillet sims, så måtte jeg jo bare ha en helt ny med windows 7 styresystem. Nå ja også alt det andet...moden og forbindelse og den slags. Det var godt nok noget af en udskrivning dengang. Men windows 7 Ultra som min version hed holdt længe...jeg nåede både at skifte bundkort og skærmkort mens jeg havde windows 7, og spillet ændrede sig også til sims 2 og så 3. Jeg gad ikke Vista og da slet ikke windows 8 da den udkom.
:-k Jeg kom til at tænke på,- nu hvor Nvideas aktier er styrtdykket, tror du så at der er kommet flere tilbud på deres produkter??? :lol:
sims4ever

Post by sims4ever »

Uhh det er længe siden med windows 7 :shock: - jeg havde ingen pc dengang men lånte Mathias' når han ikke var til stede eller skulle i seng om aftenen - så sneg jeg mig til at spille sims. Senere da sims 2 kom, fik jeg efter et par år min første pc - så jeg kunne have det i fred :lol:
Anbodil

Post by Anbodil »

Ja det må ha været stort. Ens første computer er noget at fejre D>
Post Reply