Det skal simmerne nok blive glade for
Mit sims 2 spil
Re: Mit sims 2 spil
Det skal simmerne nok blive glade for
Ja det vil tiden jo vise...og tak Ina!
Så fik jeg bygget mit dukkehus og sådan som taget skulle ha set ud, kunne naturligvis ikke lader sig gøre, men ellers......
Familien flytter ind Der gik ikke længe så forsvandt faderen op til flyglet Sønnen synes der er fordele ved ikke at ha væg hele vejen rundt Men naboerne kunne bestemt ikke finde ud af at der ingen dør var....de lignede nogen som ikke vidste hvor de skulle gøre af sig selv De endte med at gå igen uden at ha hilst på familien!
Familien flytter ind Der gik ikke længe så forsvandt faderen op til flyglet Sønnen synes der er fordele ved ikke at ha væg hele vejen rundt Men naboerne kunne bestemt ikke finde ud af at der ingen dør var....de lignede nogen som ikke vidste hvor de skulle gøre af sig selv De endte med at gå igen uden at ha hilst på familien!
Det blev da fint
Jeg kan se at alt og alle bare kan vade ind - også tyveknægte tænker jeg
Hmm måske jeg skal prøve igen - med et andet tag på
Jeg kan se at alt og alle bare kan vade ind - også tyveknægte tænker jeg
Hmm måske jeg skal prøve igen - med et andet tag på
Ja alle kan vade ind og ud, men nu var det jo også bare for billederne og ideens skyld. Jeg har ikke tænkt mig at spille med dem, så hvis de skal opleve tyveknægte, så blir det i form af lommetyve på en off. grund!! 
Og så fik jeg bygget en del i går, men var bare blevet så træt at det kun blev til det ene billede.
Jeg lavede en sportsgrund; MuskelTrimmeren og en naturgrund; Naturpoolen og så to begynderhuse.
Jeg skal nok tage nogle billeder næste gang jeg er i spillet.
Det er fanme dyrt at lave huse i sims 2, men det ved du nok. Her har jeg sat køkkenalrum på første sal og resten i stueetagen. Det er lidt spøjst med sims 2, for jeg oplever at jo flere gange jeg loader ind i mit spil, jo flere ting kommer i kataloget. Og det gælder både CC og sims 2s egne ting. Men på et tidspunkt må spillet da være færdig med at læse det hele ind, så jeg har adgang til alt hva der er
Jeg lavede en sportsgrund; MuskelTrimmeren og en naturgrund; Naturpoolen og så to begynderhuse.
Jeg skal nok tage nogle billeder næste gang jeg er i spillet.
Det er fanme dyrt at lave huse i sims 2, men det ved du nok. Her har jeg sat køkkenalrum på første sal og resten i stueetagen. Det er lidt spøjst med sims 2, for jeg oplever at jo flere gange jeg loader ind i mit spil, jo flere ting kommer i kataloget. Og det gælder både CC og sims 2s egne ting. Men på et tidspunkt må spillet da være færdig med at læse det hele ind, så jeg har adgang til alt hva der er
Ja det er dyrt at indrette i sims 2 - mærkeligt - men det er det også i sims 1 - der skal godt nok mange "rosebud" til
Jeg har ikke lagt mærke til at der kommer flere ting - nu spiller jeg slet ikke "derinde" - så derfor har jeg ikke haft behov for at kigge så meget på det.
Jeg har ikke lagt mærke til at der kommer flere ting - nu spiller jeg slet ikke "derinde" - så derfor har jeg ikke haft behov for at kigge så meget på det.
Så byggede jeg et hus til en haveinteresseret sim. Men da drivhus og frugttræer er meget dyre, gik det jo ud over huset, for at holde prisen.
Når så simmeren engang er blevet velhavende..
Er der plads til udvidelse og forbedringer...
Jeg fik også lavet et H&M i nabolaget....
Når så simmeren engang er blevet velhavende..
det grønne passer jo til en have interesseret - og huset ser ud til at man kan udvide det hen af vejen - men ellers er der jo altid motherlode