Sims 4 og opdateringer

Post Reply
sims4ever

Sims 4 og opdateringer

Post by sims4ever »

Der er kommet en ny opdatering til sims 4 - sikkert i forbindelse med den nyeste kit pakke som jeg ikke skal have.
Nåmen - nu skal man acceptere EA's licenser og at ens dataer, navn og andre personlige oplysninger bliver ført til USA - dette skal man gøre for at kunne få opdateringen ind. Det skyldes sikkert de nye love/regler som EU har sat i gang - men dæleme om jeg vil have mine dataer mv. liggende i USA - nu stopper festen altså :twisted:

Det kan betyde et endegyldigt farvel til sims 4 - et spil jeg til nu har investeret masser af kroner i, gennem de seneste 7 år - men nok er altså nok :twisted:
Skærmbillede 2021-12-04 13.48.55.png
Anbodil

Re: Sims 4 og opdateringer

Post by Anbodil »

De er heller ikke glade for den slag på DK simlinger. Jeg kan altså heller ikke forstå at det skal være nødvendigt med den slags... ](*,)
sims4ever

Post by sims4ever »

Jeg har da ellers lige fået en svada derinde fra af en vis Sim...... - (mere behøver jeg vel ikke at nævne) syntes jo ikke der behøver komme sådan en forsvarstale fordi jeg har truffet en anden beslutning :roll: :roll:

Jeg kommer nok til at afinstallere spillet - for ellers vil den blive ved med at "jeg skal skrive under på tro og love" :-({|
Anbodil

Post by Anbodil »

Skønne spildte penge...altså :-({| Og ja jeg har læst kommentarerne på DK men det var jo kun hvad man kunne forvente, og måske også hvad EA forventer, når de nu stikker sådan noget i hoved på os!
Jeg ved faktisk slet ikke om steam har samme politik, eller man kan forvente det i fremtiden.... :-k ???
sims4ever

Post by sims4ever »

Det ved jeg heller ikke om Steam har - men de har jo masser af spil fra forskellige firmaer - så det er vel nærmest dem der skal følge Steams regler. Men det kan man jo finde ud af :-k
sims4ever

Post by sims4ever »

Der er kommet nye opdateringer til sims 4 d. 15/3

her er lidt om indholdet: https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims ... 2#baseGame

Udover det har EA meddelt at der ikke bliver holdt EA live streaming dette år.
sims4ever

Post by sims4ever »

Forud for den nye udvidelse Highschool/gymnasie pakke der udkommer i morgen er der nu kommet en større opdatering/patch

Her kan man læse hvad den indeholder: https://www.ea.com/da-dk/games/the-sims ... 07-26-2022

Og igen skal man give samtykke til installeringen af opdateringen - og det er man af gode grunde nød til hvis man stadig vil spille Sims 4.
Post Reply