Paralives

Snak om spil generelt
Anbodil

Re: Paralives

Post by Anbodil »

Hmm ja men er det ikke naturligt, når helbredet ligefrem driller og "omgivelserne" og omstændigheder forandre sig??!!
Jeg mangler ikke spille iver, bare det helt rigtige spil..for jeg kan sg da ikke spille No Place Like Home hele tiden.. :?
sims4ever

Post by sims4ever »

Joh det er det nok - lige nu er jeg jo "handicappet" pga af den famøse albue - men det trækker tænder ud fordi mine sener er dårlige i forvejen - så det går også ud over den "raske" venstre arm nu. Jeg aner ikke hvordan min "brækkede" arm vil te sig som tiden går - det må jeg afvente at se. Et eller andet sted savner jeg sims - men ved ikke om det mere er den nostalgi der ligger bagved :?:

Jeg ved godt Paralives intet har med sims at gøre - men alligevel er det jo en slags pendant til det i mine øjne - og det er måske det som trækker det lidt ned i mine øjne - hmm der er jo ikke andet at gøre end at se hvad der sker - men de skal da til at skynde sig hvis min interesse skal holdes fanget.
Anbodil

Post by Anbodil »

Hmmm ja,,,eller måske skal de netop IKKE skynde sig!!For så spille man jo alt muligt andet og får prøvet kræfter med det. Og når så spillet endelig er klart...så ved man at man køber et gennemarbejdet produkt, som rummer kvalitet..og savner måske endelig den slags spil igen! I al fald nok til at få mer ud af spillet end kun at gå ind og spille en time max. og så forlade det igen fordi det er kedeligt!! :P
sims4ever

Post by sims4ever »

Ja det er jo netop et af mine problemer når jeg laver familier i Sims 4 - du bygger og bygger og gør det hele så godt - når du så skal spille så er gnisten væk - det er som om at jeg så ikke kan hitte ud af hvad jeg egentlig skal stille op med simmerne :-k

I sims 3 oplever jeg stort set ikke sådan noget på den måde :-k

Selvfølgelig skal para folkene lave det godt og bruge den tid det nu tager - jeg håber da også at spillet bliver lige til at gå til for dem der gerne vil spille, når tiden når dertil.
Anbodil

Post by Anbodil »

Man kan jo også håbe at parateamet er bedre til at bygge end EA, så man ikke føler man absolut skal bygge husene om med det samme, for at kunne "leve" i dem!! :lol:
sims4ever

Post by sims4ever »

Jep - lige nu bygger jeg et hus om i Henford on bagley - fordi ja jeg syntes det var for trængt :lol:

Og så er der den mest kedelige park i samme by - den får også lige en tur - de skal da have det sjovt i byen ik :lol:
Anbodil

Post by Anbodil »

Bestemt! Bare synd at man ikke gider spille ret meget i sine anstrengelser bagefter!!! #-o
sims4ever

Post by sims4ever »

Jeg tror bare jeg gjorde det fordi jeg var træt af at den så sådan ud. De gange "jeg har været der" har der stort set ingen simmere været i parken - virkelig kedeligt sted #-o - I går hvor jeg prøve spillede parken kom der pludselig en del simmere til - for nu er der nogle aktiviteter som trækker dem til.
Tror jeg vil ligge grunden op på galleriet :mrgreen:
Anbodil

Post by Anbodil »

God ide!!! :D/
Anbodil

Post by Anbodil »

Nu er vi blevet færdige med at komme med forslag til vejret i Paralives og hvor megen indflydelse det skal have på en Para. Så nu går turen til evner og hobbyer.
Vi er p.t. blevet spurgt om vi helst vil have så mange hobbyer så muligt, men at de så ikke er lavet så gennemført med bl.a. en masse tilbehør og den slags, eller færre hobbyer med meget mere gennemgørt lavet og med mere tilbehør!!
Og jeg må sige; jeg synes det er et svært spørgsmål. For i sims er der mange hobbyer, men de er ikke særlig gennemførte..skakspil, strikning, broderi, henkogning, spil, film m.v. man kan sige man har sprunget over hvor gæret er lavest, men så "fylder" en hobby heller ikke så meget eller kræver så meget af ens computer..
Egentlig har det jo også været nok, for at ens simmer kunne nå mange forskellige ting på en dag. Men visse ting kunne have været rart at de var mere gennemførte, såsom strikning fx. At man ikke så de samme farver i al slags strik og at strikketøjet ændrede form alt efter hvad man strikkede og at pindene ikke var str. 9 :mrgreen: Og man fx kunne interagere med de fine hobbymøbler vi fik med pakken. ( men det kunne man jo ikke).
Hmmm jeg synes den er svær!!
Post Reply