The sims Medieval

Anbodil

The sims Medieval

Post by Anbodil »

Jeg tror jeg har fundet et spil som jeg godt gider spille igen, så jeg har fundet mine noter frem.
Men det er svært at huske det hele, al stradegien.. #-o men måske noget af det vil dukke op efterhånden som jeg spiller...man har da lov at håbe [-o< :D
Og her kan jeg ikke huske der var flere fejl end man kunne tælle på en hånd...haha!
Musikken er dejlig og jeg mangler stadig at spille: Peacemaker, Welthy population, Efficient expander, safe and sound,Fame, og så har jeg 3 låste; Best in show, Legandary, Filled coffers!
Og jeg har kun 3 streger i the Watcher...så der er laaang vej.
Desuden har jeg ikke spillet spillet på min store skærm endnu..så det er næsten som at spille et nyt spil.

Jeg har ellers tjekket en del spil ud på steam, men jeg er altså ikke vild med når der skal kæmpes...det var jeg heller ikke med Medieval, men altså det blev jeg...så her er kampe udmærket, ellers undgår jeg det. jeg har ikke brug for det der adrenalin rush som man kan få af at 3 monstre løber imod en, mens man kæmper med at få skudt dem ned, før de når helt frem til en....uha...det dur jeg ikke til. :mrgreen:
Måske du vil være med sims4ever???
Anbodil

Re: The sims Medieval

Post by Anbodil »

Jeg kan se jeg ikke har spillet siden 11-03-17 så det er lidt siden, og jeg var åbenbart i gang med Peacemaker, men spørgsmålet er, om jeg ikke skulle vente med at spille videre, eftersom jeg er rusten og så vælge en af de andre, som måske er lidt nemmere:
The Sims Medieval™_ Pirates and Nobles 15-08-2021 10_39_12.png
hvad vil du foreslå Sims4ever?
sims4ever

Post by sims4ever »

Men jeg har vist ikke spillet mere :oops: :cry:

Spillede det ikke ret meget så kan slet intet huske - jeg vil lige se om jeg har spillet et eller andet sted - men det er ikke installeret på den maskine jeg har nu.
Anbodil

Post by Anbodil »

hvis du har koden eller noget, så burde du have eller kunne få spillet på origen. Det ligger da her hos mig.. ;)
Og carls guide er altså en stor hjælp til at komme igang... ;)

Det ku bare være så fedt hvis du ville være med, og husk sims 3s koder, for det kan været rart at bruge :Teleport me here, Koden i dette nabolag! :D
sims4ever

Post by sims4ever »

Jeg har hverken produktkode eller købsbevis - det blev jo købt som en CD dengang, og jeg kan ikke finde spillet nogen steder, for har kigget efter det - uh det er 10 år siden kan jeg se på spillets alder.

Jeg skal købe deluxe udgaven på origin, i så fald - men jeg ved på forhånd at jeg nok ikke får spillet alligevel :-k
Anbodil

Post by Anbodil »

Okej....det var dog ærgeligt! :cry:
sims4ever

Post by sims4ever »

Jeg sover lige på det :mrgreen:
sims4ever

Post by sims4ever »

Jeg er ved at downloade spillet nu. Man får også Pirates and Nobles med i samme pakke - for 99 kr. på origin.
Anbodil

Post by Anbodil »

Jamen det er da billigt! :D
Jeg kan anbefale lige at læse lidt i Carls guide: [urlhttp://www.carls-sims-medieval-guide.com/][/url]
sims4ever

Post by sims4ever »

Jeg har lige test spillet et par timer - røg jo ud i den træningsdel æv æv - så for at komme ud af det blev spillet ikke gemt - så må starte forfra. Men jeg lærte en hel del i de to timer - så det var da godt for noget. - Men kigger på carls side :mrgreen:
Post Reply