Foundation
Re: Foundation
Du må bare bruge penge på nogle kroer..de er udbredte i sims (barende altså) så måske skal de bare ha lidt morskab også... 
Ja det kommer senere - der skal jo låses op for funktionerne - folk skal forfremmes til borgere, borgerlige mv. før sådan noget kommer ind i billedet 
Ny by - det går dog ikke så godt - har kun 54 indbyggere - men til gengæld er der ingen af dem der er rendt af huse endnu
Hold op hvor det ser godt ud...en hel fungerende by...godt gået!! 
Ja det er ok til nu - meen slet ikke godt nok
Til sammenligning så har Peter nået alt i hans spil - over 400 indbyggere og intet han kan udvide med mere - så jeg er jo lidt knotten på ham ikke
Men så må han starte op et andet sted igen og se om han kan gøre ham selv kunsten efter
Til sammenligning så har Peter nået alt i hans spil - over 400 indbyggere og intet han kan udvide med mere - så jeg er jo lidt knotten på ham ikke
Men så må han starte op et andet sted igen og se om han kan gøre ham selv kunsten efter
Det er lykkedes at holde "min" oak valley kørende - har nu 71 indbyggere og "vi" har lige overlevet en gang dårligt vejr hvor jeg oplevede indvandring til byen - det plejer at være modsat
Jeg er i gang med at opbygge militær i byen og sendte 8 soldater ud på en mission - det ser så skægt ud når de går i lige i hælene på hinanden. Der sneg sig en transporter ind i billedet også
Desværre mistede jeg dem
- men med den stigende indvandring er der snart flere på plads igen.
Jeg er i gang med at opbygge militær i byen og sendte 8 soldater ud på en mission - det ser så skægt ud når de går i lige i hælene på hinanden. Der sneg sig en transporter ind i billedet også
Desværre mistede jeg dem
Men dog......ja jeg kan huske når vi skulle gå i gåsegang op til vores klasseværelser, det var i de små klasser... 
Jep jeg er også fra tiden med gåsegang
Men man går meget i gåsegang i Foundation.
Men man går meget i gåsegang i Foundation.
Min landsby Oak Valley er i rivende fart - vi har endnu engang overlevet dårligt vejr.
Har nu 2 hvedefarme og en mølle mere på vej.
Der er bygget et bageri mere så bønderne kan få brød på bordet
Jeg har fået en guldmine - der laves kul - og guldbarer og så er der nu bygget en smedje så vi kan lave jern til værktøjer - så det går strygene
Har nu 2 hvedefarme og en mølle mere på vej.
Der er bygget et bageri mere så bønderne kan få brød på bordet
Jeg har fået en guldmine - der laves kul - og guldbarer og så er der nu bygget en smedje så vi kan lave jern til værktøjer - så det går strygene
Fantastisk...også at du kan finde ud af det..